senaste månaden typ ?

Jag har haft fullt upp och mitt internet har inte funkat, men min underbara pojkvän gjorde nånting så jag har internet igen nu! :) Men jag ska inte göra det här inlägget långtråkigt för det. Ska visa massa bilder medans jag inte haft internet! :)




My girl night!


Plugg med Alme-älskling!


Övning inför soaré!


Min brors luciatåg!
Min bror & jag på  hans lucia!


bror :)


Pappa                                    å                morfar


morbror!

jag å pappa på julafton

mormor fick över 40 lotter av morfar :o


efter jul kom min snygging William upp med sina bröder och mamma å pappa!
såhär aktiv har jag varit!

ihihih :*


Sen har jag självklart vart me min hora Sara! :)

HAHAHAHAHAA hos danne!
hihi :p

Mitt å saras egna nyår dagen efter nyår x)

Avslutningsbild! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0