planer inför morgondag!

Tankar på tills imorgon är väl att försöka hinna städa rummet eftersom det ser ut som ett kaos här inne..! Men imorgon när jag är inne i norrtälje ska jag förhoppnigsvis hinna dra mig ner på stan på en runda med.. sara? :) vi får hoppas på det!
Saknar faktiskt massa folk från skolan, hallå?! Och Alme min bibis?! WHERE ARE U?!
saknar dej som faAn! vi träffas i skolan på tisdag får jag hoppas!


I helgen var jag hos min underbara älskling! Hade det underbart, vi planerar en resa utomlands kanske! ;)♥
Vi får se hur det blir med den saken! :)

Gjorde en liten söt bild på Sabrina å mig :)! För er som inte vet vem Sabrina är så är det min storebrors tjej! :)!

hihi ganska söt faktiskt tycker jag! ;)


Jag tror det blir läggdags med mina 1, 2, 3, 4.. 5 KUDDAR! :)
det ska bli riktigt mysigt! Hoppas ni får en bra natt ni med som jag kommer få! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0