Min morgondag med min brud!

Imorgon ska jag träffa bruden som gör så jag kan stå på mina ben varje dag, som får mig må bra, och kan få mig att le när jag verkligen mår som dåligast. Och bruden som får varje dag värld att leva!
THE ONE IS SARA NYBERG!


♥♥♥♥♥ min brud!

Planerna är att jag förhoppningsvis ska få en bussremsa av mamma imorgon bitti! Och då tar jag kvart över 1 bussen in till norrtälje och träffar sara. Efter det har jag bestämt att vi ska dra upp till donken för att göra en grej! ;) Å ni får inte veta vad! :D Men det är de ända planerna för morgondagen! Puss!

Kommentarer
Postat av: sara nyberg

haha awesuuuume:D, vrf har inte ja fått ngn fakta om donken :O, men de e nice, då kan ja köpa en latte :D puss

2011-01-10 @ 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0