Min mamma kollar på coola program! / gymnasium

Just  nu sitter jag och kollar pp tv med mamma. Mamma valde ett program där man ser folk som kommit in till sjukhuset som blivit av med öronen som ens brorsa bitit tag i som en hund. Det var INTE mysigt..
Inte okej.

puss på det :D

Som sagt så drog jag å sara te kista galleria idag och var med saras pappa å kollade efter skor. Åt fleskytterfelé black&white! ;) Sen blev klockan runt 6 så vi drog till Jensen (ett gymnasium i sthlm) och kollade på reklam osv. Men det kändes sådär tyckte jag.. Men på onsdag nästa vecka ska jag kolla på RHS- gymnasiumet. sen får vi se. Är sugen på Täby enskilda gymnasium, ska kolla öppet hus där den 27 januari. Vi får se vart jag ska gå, är intresserad av media men jag vet inte nu asså. och snart så gäller det. Vad tror ni jag väljer ?


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0